Sunday 5 June 2016

PROMO RAMADHAN

Salam semua. 
Yeay! Alhamdulillah, Sempat kita bertemu ramadhan. 
Puasa ke idok ni? Jangan ada yang buat-buat lupa plak ye. Nanti ada plak yang buat-buat ter-minum air . Dah habis 'digogok' (bahasa mana ntah saya dapat ni.maksudnya lebih kurang minum air terus dari botol without glass) sebotol baru ter-ingat plak, eh puasalah. Tak mau macam tu ok?

Sepanjang bulan ramadhan ni, marilah kita meningkatkan amal ibadah kita kepada Allah. Ambil peluang sebanyak mungkin. Belum tentu kita dapat bertemuRamadhan akan datang. So, grab the chance now.

Sempena ramadhan ni, dah start dah Promo Dental chair Gnatus G3 dari Brazil dari 42K ke harga 39K!
Jom buat order skrg. Place 10% booking dah boleh dapat 39K punya price. Jom order sekarang sementara boss saya bermurah hati tu.Nanti bulan lain saya tak janji you all boleh dapat price ni. Berpeluh dahi wey...
Marhaban ya Ramadhan . .

Di samping Promo tak ingat boss saya tu, ada satu lagi promo terbaik dari ladang punya. Nak tau apa? Promo Glove Powdered Latex. 1 caton/10 box hanya RM100 ! Murah ke tidakkk ?
Tak payah tunggu lama-lama, Whatsapp/sms 0129345169 (Hidayah@Hans) sekarang!
Stock terhad ni. Semua offer tertakluk kepada terma dan syarat. So hubungi saya sekarang !!!

Fuh, menaip pon rasa kering tekak. dah macam bercakap pulak. hahahaaha.. tak apa, ni la dugaan ramadhan namanya. Hadapi dengan senyuman Ok.

Selamat Berpuasa Semua.


" Your Satisfaction is Our Goal"

No comments:

Post a Comment